Ćwiczenia z dopełnianiem do dziesięciu

Dziś krótki wpis bo nie ukrywam, że z czasem ostatnio ciężko. Co oczywiście nie oznacza, że nic z dziećmi nie robimy. Wręcz przeciwnie, od dwóch miesięcy poza pracą i ogarnianiem domu mam jeszcze trzech ananiaszków, którzy muszą się pouczyć pod okiem mamy i pobawić a doba niestety nie chce się rozciągnąć...

Dopełnianie do dziesięciu to temat wałkowany przeze mnie wielokrotnie od długiego czasu. Moje dzieci już go opanowały, myślę że w dużej mierze dzięki tym wszystkim grom i zabawom, które mam nadzieję że i Wy wykorzystaliście. Jeśli nie to pod etykietą Dopełnianie znajdziecie listę wpisów jakie się do tej pory ukazały w tym temacie, a jest ich 18.

na zdjęciu dwie kartki a4 z ćwiczeniami. Tabelkami, w których wypełniamy liczby aby dały wynik dziesięć.


Ostatnio znalazłam jeszcze jedno z ćwiczeń, które wykorzystywaliśmy podczas utrwalania dopełniania więc dorzucam je do listy a poniżej znajdziecie plik do pobrania.

Dopełnianie do 10 - ćwiczenia



2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za pani pomysły. Jest pani dla mnie nieustająca inspiracją zarówno do zabawy z moją córką jak i do pracy z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń