Uzupełnij symbole - ćwiczenia percepcji wzrokowej

Percepcja wzrokowa to zdolność do poprawnego odbierania bodźców wzrokowych, niezbędna do opanowana umiejętności sprawnego czytania i pisania. Intensywny rozwój percepcji wzrokowej u dzieci przypada na okres przedszkolny i wczesnoszkolny dlatego warto w tym czasie dostarczać dzieciom bodźców, które ten rozwój będą stymulować. 
na zdjęciu cztery strony ćwiczeń percepcji wzrokowej
Na blogu znajdziecie sporo ćwiczeń rozwijających ten obszar oraz materiały do pobrania.








Tym razem zadanie będzie polegać na wpisaniu w tabelce symboli odpowiadających tym ze wzoru. Mamy tu strzałki skierowane w różne strony, kształty, kolory i litery.

Poniżej znajdziecie plik do pobrania

Ćwiczenia




8 komentarzy:

  1. Takie ćwiczenia są bardzo pożyteczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Jestem nowa obserwatorką. Zapytam jak mój syn: tu wszystko jest za dajmo?
    Co mam zrobić by korzystać z plansz i moc je drukować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Tak, wszystko co udostępniam jest za darmo (oczywiście będzie mi miło jeśli czasem polubicie profil na FB albo Instagramie) :)

      W artykule są wklejone liki do pobrania z dysku Google, tu pod hasłem "ćwiczenia" w dole artykułu. Po otwarciu pliku wystarczy go sobie zapisać na komputerze i korzystać do woli :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. To proszę pamiętać że pewnego wieczoru stała się Pani prawdziwym Mikołajem....
    Z serca dziękuję..
    Wszelkiego dobra dla Pani 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa! Jest mi niezmiernie milo 😍 Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń