Dyktanda graficzne z mnożeniem

Jakiś czas temu pokazywałam Wam nasze Sylabowe dyktanda graficzne. Ten sam plik przerobiłam teraz tak aby można było utrwalać mnożenie. Jeśli czytacie bloga to wiecie, że dopiero zaczynamy więc zadania ograniczają się na razie do mnożenia przez 2 w zakresie 20. Z czasem oczywiście będę rozszerzać zakres :) Dyktanda możecie sobie wydrukować...nie sobie, dzieciom oczywiście ;)


ćwiczenia w postaci dyktand graficznych utrwalające naukę mnożenia przez 2


Do pobrania poniżej 

Dyktanda graficzne z mnożeniem przez 2


O przemienności mnożenia wspominałam w jednym z wcześniejszych wpisów Wstęp do tabliczki mnożenia. Przy okazji tworzenia dyktand wróciłam znów do tego tematu. Znajdziecie tam więc działania wyglądające tak: 2x4, 2x6 itd. oraz tak: 3x2, 8x2 itd. 

kolorowa ryba ćwiczenia z mnożeniem

motyl dyktando graficzne dla dzieci do utrwalania mnożenia

kolorowy kwiat dyktando graficzne i nauka mnożenia przez 2

robot i nauka mnożenia poprzez kolorowanie obrazków z działaniami




4 komentarze:

  1. witam, świetny materiał, ale nie ma linku do pobrania. Jest strzałeczka, ale nie ma linku :( My właśnie kończymy pierwszą klasę i zaczynamy Edukację domową od drugiej klasy. Będziemy zaglądać tutaj :) Apropo tabliczki mnożenia, to polecam również wierszyli Tomasza Elbanowskiego :) Pozdrawiam i czekam na linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwałę :) Bardzo proszę spróbować jeszcze raz. Właśnie go sprawdziłam i działa, wyświetla się plik w pdf. Może potrzebuje chwili, żeby się załadować :)

      Usuń
  2. Potwierdzam, nie ma możliwości pobrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załadowałam plik jeszcze raz, proszę spróbować prze kliknięcie na fioletowy napis.

      Usuń