Wpis powitalny


Witam Was serdecznie, mam na imię Karolina i jestem mamą trzech chłopców.

Wiedząc jak ogromny drzemie w dzieciach potencjał, który niestety z biegiem lat zanika, postanowiłam wesprzeć rozwój moich dzieci poprzez gry, kreatywne zabawy oraz ciekawe lektury. 

Bardzo bliska jest mi matematyka, dlatego wiele z gier i aktywności, które chcę Wam pokazać, związanych jest z królową nauk.

Na co dzień dużo wspólnie gramy. Mamy pokaźną kolekcję gier ale, bądź co bądź, zasoby te są jednak ograniczone…a my chcemy więcej! Dlatego zaczęłam sama gry wymyślać lub inspirować się tymi dostępnymi na rynku ale w postaci domowego DIY. Zdziwilibyście się jak dużo można zrobić samemu i w dodatku małym kosztem.

Czytamy też dużo książek więc czasami będę tu pokazywać ciekawsze tytuły, które zagościły u nas na dłużej.

Na blogu chcę się z Wami dzielić naszymi pomysłami, inspirować i zachęcać do działania.


Zapraszam was w podróż do świata gier i zabaw matematycznych, ciekawych książek i kreatywnej zabawy. Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej :)


Na zdjęciu mój egzemplarz szachów z dzieciństwa zachowany w idealnym stanie dla potomności, doczekał się!



chess strategic game

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz